Hola les doy la bienvenida a mi blog

Ponte en contacto conmigo

marigg.70@hotmail.com

viernes, 6 de agosto de 2010

Plantar fresas



Les freses son fáciles de plantar, comprense nun viveru desde julio a setiembre si se planten por primea vez, dan freses na primavera siguiente. Hay que facer un riegu echar bastante cucho si se tien, sino otra clase de abono,(necesiten tierra bién abonada) faise un riegu altu, plántense separando una d' otra trenta centímetros aproximádamente en lo alto del riegu, nun sitiu bién asolellau y riegense.
Paque les freses al madurar non toquen na tierra puen ponese unos redondeles abiertos por un llau, puen facese de plastico negro o compralos especiales pa freses, en una tienda de güerta y jardín.
Les freses multiplíquense soles. Despues de dar la cosecha dan unes guies co nuna plantina que al posase na tierra echa reices y forma una planta nueva, lo meyor ye enterrar un tiestu con tierra, sujetar la plantina cola tierra, sin soltala de la planta principal, dejándola un tiempu hasta que enrraice bien, entós pínzase la guia y quitase de la nueva planta y de la planta madre, dejase la plantina nel tiestu un tiempu, hasta preparar la tierra donde se va aplantar. Faise un riegu fondu, llenase de cucho, mójase la tierra del tiestu y sácase con cuidao, ponse nel riegu levantando la tierra pa que quede alta la planta y cuelgen les freses
Asi fáigolo yo
Toy segura que hay otres formes de facelo, como porer un plastico negru con furacos, poneles nunos tiestos guapos, (hailos especiales pa freses) adornando 'l jardín.......
Yo tengo un guertu pequeñu, procuro tener un poco de todo, lo que se diz, pa'n casa

4 comentarios:

  1. Para la huerta, no solo basta con tener ganas de plantar yo creo que se necesita saber ¡y mucho…! Hace años yo planté algo la fresa, conseguí en un bidón con agujeros, una hermosa columna de fresas, poniendo una “plantina” en cada uno de ellos. Pero eso fue ya hace mucho tiempo. Un saludo.

    ResponderEliminar
  2. Yo tambien platé freses haz tiempu, pero muches al ponese rojes picabenles los pájaros.

    ResponderEliminar
  3. Marisa:o del bidon probarelo ye buena idea. Gracies

    ResponderEliminar
  4. Loli: hay redes pa tapales, son barates. !No hay que rendise!

    ResponderEliminar

Escribe aquí tu comentario.